دو یادداشت

یادداشت دو فیلم « استوکر » ( پارک چان ووک ) و « بدن های گرم » ( جاناتان لِواین )، از نگارنده، روی سایت مجله ی « فیلم »

۶ دیدگاه به “دو یادداشت”

  1. فاطمه گفت:

    سلام
    یادداشت قشنگی بود. درباره فیلم استوکر خیلی خوب توضیح داده بودید. چون فیلمنامه نویس این فیلم ونتورث میلر فرار از زندان بود و از مدتها پیش شنیده بودم که این فیلمنامه رو نوشته و قراره فیلم بشه، خیلی کنجکاو بودم که ببینم میلر جز توانایی بازیگری و قیافه خوبش، استعداد نویسندگی هم داره یا نه. وقتی این فیلمو دیدم، نمی تونم بگم خیلی داستانش جذاب بود ولی بدک هم نبود و تا حدی خوشم اومد. راستی این عمو چارلی هم منو عجیب یاد پیتر استیونز در فیلم بیگناهان ۱۹۶۱ (با بازی دبورا کار) می انداخت که اونجا نقش یه پسر بچه رو داشت. به نظرم اونقدر شبیه هم هستن که میشه گفت استیونز بچگی عمو چارلی بوده!( البته هر دو تا مرموز هم بودن توی اون دو فیلم!)
    با تشکر از یادداشتها

  2. سمانه گفت:

    سلام میشه راجع به فیلم ” جنگوی زنجیر گسسته” اثر کوئینتین تارانتینو هم نقدتون رو بنویسید و روی سایت قرار بدید….شدیدا علاقه دارم نظرتون رو راجع به این فیلم بدونم….ممنون

    • damoon گفت:

      در قسمت جستجوی سایت بزنید: « جانگوی رها از بند ». یادداشت فیلم را خواهید دید. گاهی به دلیل متفاوت بودنِ ترجمه ی فارسی نامِ فیلم ها و یا مثلاً اشتباه نوشتنِ یک حرف از حروف اسم کارگردان یا فیلم، در قسمت جستجو ممکن است با خطا روبرو شوید. اما باید تلاش بیشتری کرد. مثلاً اگر در همین مورد، به جای « جانگوی زنجیر گسسته »، یا « کوئینتین تارانتینو »، فقط تایپ می کردید « تارانتینو » ( چرا که تارانتینو را دیگر همه مثل هم تایپ می کنند و بعید است کلماتش کم و زیاد شود )، آنوقت نتیجه می داد.

      • سمانه گفت:

        دیگه شما ببخشید…
        ببینم اشکال که نداره من هر کدوم از قسمت های سایت رو می خونم نظری هم میذارم؟؟؟اعصاب خرد کن که نیست؟؟خیلی خوشم میاد از اینکار ….از اینکه هم میخونم…هم نظر میذارم و هم شما جوابم رو میدید…به این کار میگن اینترنت گردی مفید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم