قاب روز – سه

قاب روز – سه

سِر دیوید لین بزرگ را با شاهکارهایی مثل پل رودخانهی کوای، دختر رایان، لارنس عربستان و دگتر ژیواگو (که از این دو تای آخری چندان خوشم نمی‌آید) می‌شناسند اما من او را با تعطیلات تابستانی‌اش می‌شناسم. فیلمی لطیف، عاشقانه و ظریف با شرکت کاترین هپبورن و هنرپیشه‌ی ایتالیایی  روزانو براتزی که در ونیز زیبا می گذرد. تصور کنید وقتی عشق و ونیز و موسیقی و دیوید لین بزرگ با هم جمع شوند، چه لذتی فراهم خواهد شد. در این تصویر بی‌نظیر، سِر دیوید لین، مشغول گرفتن نمایی از بالای میدان سرمارکوی ونیز است تا در فیلم از آن استفاده کند. احتمالاً بازیگرانش هم آن پایین منتظرند.

۲ دیدگاه به “قاب روز – سه”

  1. صابر گفت:

    با سلام و درود

    خسته نباشید

    دامون جان, یه فیلم هست بنام کلاغ قرمز که یه پستی هم واسش توی سایت گذاشتی, خواستم ازت خواهش کنم که اگه واست مقدوره آپلود کنی واسم بفرستی, هر جا گشتم پیدا نکردم.

    هر هزینه ای داشت من در خدمتتم.

    با سپاس

    • damoon گفت:

      سلام. دوست عزیز اول این که این فیلمی که شما می‌فرمایید و اصرار دارید آن را ببینید، چیز دندان‌گیری نیست که شما نگران پیدا نکردنش هستید. در همان متن نوشته‌ام که فیلم مال سال‌های سال پیش است و طبیعتا من نه نسخه‌ای از آن در اختیار دارم و نه می‌دانم شما چه‌طور می‌توانید تهیه‌اش کنید. بعید هم به نظرم می‌رسد که بتوانید. اما نکته‌ی مهم‌تر این‌که به فرض اگر هم نسخه‌ای داشتم، نمی‌فرستادم چون درخواست شما نه معقول است (با توجه به جمیع جهات؛ از سرعت اینترنت تا موارد دیگر) و نه درست (با توجه به این‌که من مأمور پخش فیلم نیستم و کارم چیز دیگری‌ست!). موفق باشید.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم