شماره‌ی ۶۲ مجله‌ی تجربه

شماره‌ی ۶۲ مجله‌ی تجربه

سال‌هاست که برای «فیلم» می‌نویسم و تا به حال، جز یکی دو مورد خیلی جزئی، جای دیگری ننوشته بودم. امکانش فراهم بود اما خودم ترجیح می‌دادم سرم را شلوغ نکنم و فقط برای «فیلم» بنویسم. علاقه‌ای نداشتم و هنوزهم ندارم که هر ماه در چندین و چند مجله و روزنامه‌ی مختلف اسمم بیاید. تا این‌که مدتی قبل، فاضل ترکمن عزیز که دبیری بخش سینمای جهان مجله‌ی تجربه را بر عهده گرفته، با پیشنهاد نوشتن مطلبی درباره‌ی یک فیلم خارجی جلو آمد و من هم تصمیم گرفتم بالاخره یادداشتی مفصل برای جایی غیراز«فیلم» بنویسم. کمی بعد هم که فاضل تماس گرفت و گفت باید عکسی برایش بفرستم تا کنار مطلبم چاپ شود، با خودم فکر کردم بالاخره نوشته‌ی ما هم عکس‌دار شد! هر چند بعد از چاپ مجله، با دیدن عکس ریز و کم‌کیفیت کنار مطلب، اعتراضم را از طریق او به گوش صفحه‌بندان و مسئولان مجله رساندم که امیدوارم به آن‌ها گفته باشد؛ «یا عکس نگذارید، یا وقتی می‌گذارید درست و حسابی بگذارید که ملت بتوانند ببینند»!

انیمیشن شگفت‌انگیزها ۲ پیشنهاد جذابی برای ایام نوروز است که می‌توانید با اهل و عیال و بروبچه‌ها به تماشایش بنشینید و انتخاب من برای نوشتن در «تجربه» این فیلم فوق‌العاده بود. امیدوارم نوشته‌ی خوبی از کار درآمده باشد و راهگشای درستی برای درک بهتر این انیمیشن باحال.

۲ دیدگاه به “شماره‌ی ۶۲ مجله‌ی تجربه”

  1. کیوان گفت:

    سلام
    میخواستم بدانم آیا شما انیمیشن هم تماشا میکنید ؟؟
    چون من نتونستم هیچ نقدی مورد هیچ انیمیشنی در سایتتون پیدا کنم

    • damoon گفت:

      سلام. بله. تماشا کردن انیمیشن یکی از جذابیت‌های زندگی من است. درباره‌ی انیمیشن‌ها زیاد نوشته‌ام. مثل «رانگو»، «متروپلیس» و چند تای دیگر. حتی در بخش «کوتاه درباره‌ی چند فیلم» هم درباره‌ی انواع و اقسام انیمیشن‌ها، یادداشت‌های کوتاه نوشته‌ام. اگر شما انیمیشن موردنظرتان را در سایت پیدا نکرده‌اید به معنای این نیست که درباره‌ی انیمیشن ننوشته‌ام! :))

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم