شماره‌ی ۵۶۰ مجله‌ی «فیلم»

شماره‌ی ۵۶۰ مجله‌ی «فیلم»

شماره‌ی دیگری از «فیلم» به دکه‌ها رسید. چشم به هم زدیم، یک ماه از تابستان هم گذشت و گرما امان‌مان را برید. «فیلم» هم در این شماره گرم است اما نه به آن اندازه که امان آدم را بِبُرد؛ گرمای مطبوعی دارد. این شماره هم تا دل‌تان بخواهد مطلب پیدا می‌شود که به فراخور سلیقه‌تان می‌توانید بخوانید؛ از مطلبی جذاب درباره‌ی زیروبم غول رسانه‌ای این سال‌ها، «نت‌فلیکس» تا نیمچه‌پرونده‌ای درباره‌ی سریال جنجالی این روزها چرنوبیل. من هم در این شماره دو مطلب دارم؛ اولی یادداشتی‌ست درباره‌ی ایده‌ی اصلی (آزیتا موگویی) که به‌زودی اکران خواهد شد. حین صحبت درباره‌ی فیلم، به تصویری که تلویزیون و سینمای ما از پول‌دار و بی‌پول ترسیم کرده هم می‌پردازم. مطلب دیگر هم یادداشتی‌ست درباره‌ی یک فیلم اسپانیایی به نام عکاس ماوتهاوزن (مار تارگارونا) که هر چند فیلم فوق‌العاده‌ای نیست اما برای من بهانه‌ای شد که هم خودم و هم خوانندگان این یادداشت را به هم‌دردی با انسان‌هایی وادار کنم که هیچ‌وقت نمی‌توانیم عمق دردشان را درک کنیم. یادداشتم را به آن‌ها تقدیم کرده‌ام، هر چند ده‌ها سال از آن دردها و شکنجه‌ها گذشته باشد. در نهایت فیلم ببینید و «فیلم» بخرید و مطالب من و دوستان را هم اگر فرصتی بود بخوانید، ضرر ندارد.

۲ دیدگاه به “شماره‌ی ۵۶۰ مجله‌ی «فیلم»”

  1. ایمان گفت:

    فیلم ایده اصلی هنوز اکران نشده و بهتر بود ماه بد بهش پرداخته میشد اما قصر شیرین اکران شده و میشد پرونده این فیلم رو هم درج کرد که از مهمترین فیلمهای اکران به حساب میاد

    • damoon گفت:

      «ایده‌ی اصلی» قرار بود اکران شود اما به دلایلی کمی با تأخیر مواجه شد. قطعاً تا چند روز آینده اکران خواهد شد. درباره‌ی «قصر شیرین» هم در شماره‌ی آینده، مطالب مفصلی خواهیم داشت. به‌هرحال دیر نمی‌شود! ممنون از توجه‌تان.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم