شماره‌ی ۵۵۰ مجله‌ی فیلم

شماره‌ی ۵۵۰ مجله‌ی فیلم

حالا دیگر دقیقاً ۵۰ شماره است که با مجله همکاری مستمری دارم. همه‌چیز رُند شده! شماره‌ی ۵۰۰ و به سردبیری افتخاری اصغر فرهادی بود که برای اولین بار اسمم در بخش همکاران آمد و تا حالا هم ادامه داشته. من از مسائل رُند خوشم می‌آید!

به‌هرحال شماره‌ی اول آذر هم به دکه‌ها رسید. مانند همیشه مطالب ریز و درشت جذابی در آن پیدا می‌شود که پیشنهاد می‌کنم تورقی بکنید و اگر وقت و حوصله داشتید، بخوانیدشان. به عنوان نمونه، در بخش سینمای جهان، شهزاد رحمتی مانند همیشه چند مطلب درجه‌یک نوشته که باید خواند. نقد فیلم‌های ایرانی و خارجی هم به سبک سالیان گذشته وجود دارد. از این میان، پیشنهاد می‌کنم نقد شاهین شجری‌کهن بر فیلم شب بازی را بخوانید. یک کمدی سرحال و جذاب و یکی از بهترین‌های ۲۰۱۸

من هم در این شماره دو مطلب دارم، یکی ایرانی، یکی خارجی. مطلب ایرانی، یادداشتی‌ست بر فیلم لس‌آنجلس ـ تهران (تینا پاکروان) با تیتر «بزن بریم کمدی بسازیم!»؛ فیلمی فاجعه‌بار و بی‌سروته. دومی هم درباره‌ی یک کمدی باحال خارجی‌ست به نام جادهی طوفانی (جیم کامینگز) با تیتر« ژن‌های نامرغوب آقای جیم آرنود» که دیدن این کمدی متفاوت را حتماً توصیه می‌کنم، خواندن مطلبم پای خودتان! در نهایت فیلم ببینید و «فیلم» بخرید و مطالب من و دوستان را هم اگر فرصتی بود، بخوانید. ضرر ندارد.

۲ دیدگاه به “شماره‌ی ۵۵۰ مجله‌ی فیلم”

  1. ممنون ساییتون واقعا عالی هستش من خیلی استفاده میکنم ممنون میشم نظر بنده رو ثبت کنین

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم