سایت بلکس‌ساب: دانلود زیرنویس رایگان

سایت بلکس‌ساب: دانلود زیرنویس رایگان

این روزها تولیدات آثار سینمایی و به‌خصوص تلویزیونی به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرده. از کمپانی برادران وارنر با فیلم‌های ابرقهرمانی‌اش گرفته تا شبکه‌ی اینترنتی NETFLIX با سیاست‌های منحصر‌به فرد و محبوبش که صرف‌نظر از دیدگاه منتقدین، علاقه‌مندان به سینما را راضی کرده و سالیانه ما را با حجم قابل توجهی از آثار با کیفیت رو‌به‌رو می‌کند. ولی این میزان از تولیدات به همان اندازه که خوشحال‌کننده است، چالشی بزرگ را برای پیدا کردن زیرنویس فیلم و زیرنویس سریال ایجاد می‌کند. علاقه‌مندان به سینما در ایران خوب می‌دانند که پیدا نشدن زیرنویس به‌موقع برای فیلم یا سریال مورد نظرشان تا چه حد آزاردهنده است. از این جهت در اینترنت ایران به اندازه‌ی منابع موجود برای دانلود فیلم و سریال، برای دانلود زیرنویس نیز منبع وجود دارد، اما شلوغی، تأخیر و قالب‌های نه‌چندان جذاب مشکلی است که در بیش‌تر این وبسایت‌ها دیده می‌شود. شاید کاربران به این فضا عادت کرده باشند ولی واقعیت این است که این فضا ماندگار نیست و زود یا دیر باید تغییر کند. حال تیم جوان و کاربلد بلکس ساب اقدام به خلق یک سایت زیرنویس حرفه‌ای کرده‌اند که با نام بلکس‌ساب BLAXSUB  از آن رونمایی شده و شما برای دانلود زیرنویس فارسی می‌توانید به این سایت رجوع کنید. اما ویژگی‌های این سایت چیست؟

بلکس‌ساب رایگان است

یکی از موارد با ارزشی که تیم بلکس‌ساب آن را در دستور کار خود قرار داده، ارائه‌ی رایگان خدمات است. این تیم علی‌رغم تلاش برای بالا بردن کیفیت خدمات و گسترش امکانات، هیچ هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند تا هر کاربری با هر قدرت مالی بتواند از امکانات یک سایت حرفه‌ای استفاده کند. درست است که رایگان بودن سایت‌های زیرنویس در ایران چیز جدیدی نیست ولی چند درصد از این وبسایت‌ها، هم رایگان هستند و هم روز‌به‌روز برای گسترش امکانات و خلق ایده‌های جدید تلاش می‌کنند؟

دسته‌بندی منظم مطالب

در بلکس‌ساب مطالب به شکل کاملاً منظم دسته‌بندی و آرشیو شده‌اند تا کاربران به‌راحتی به همه‌ی مطالب دسترسی داشته باشند. در وبسایت بلکس‌ساب هر فصل از هر سریال، صفحه‌ای مجزا دارد که به شکل جذابی طراحی شده و زیرنویس‌ها به شکل کاملاً واضح و جامع در اختیار کاربر قرار گرفته که مرتباً هم آپدیت می‌شوند تا کاربر به جدیدترین نسخه‌ی زیرنویس‌ها دسترسی داشته باشد.

رعایت استانداردها در بلکس‌ساب

تیم بلکس‌ساب سعی داشته تا در طراحی قالب، رابط کاربری و بهینه‌سازی، استانداردهای جهانی را سرلوحه‌ی خود قرار دهد. بلکس‌ساب بدون الگوبرداری از فضای گیج‌کننده‌ی سایت‌های فعال در این عرصه خلق شده و از این جهت کاربر می‌تواند هنگام استفاده از این وبسایت لذت ببرد و حس خوبی را تجربه کند. شاید منابع زیادی برای دانلود زیرنویس فارسی موجود باشد ولی همه‌ی این منابع محیط جذابی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند و گاهی اوقات به اندازه‌ای گیج‌کننده هستند که هنگام ورود به آن‌ها فقط به این فکر می‌کنید که کارتان را انجام بدهید و به‌سرعت هم خارج شوید.

یک دیدگاه به “سایت بلکس‌ساب: دانلود زیرنویس رایگان”

  1. یونس گفت:

    بهترین سایت زیرنویس
    subscene.com

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم