نظرسنجیِ نود و سه به اضافه‌ی یک لیستِ مختصر و مفید!

امسال هم مانند سال‌های گذشته ( البته برای من می‌شود « سال گذشته »! )، به همتِ آقای رضا کاظمی عزیز، منتقد و مدیر سایت « آدم‌برفی‌ها »، نظرسنجیِ پُر و پیمانی از منتقدین و نویسندگانِ سینمایی، درباره‌ی فیلم‌ها و شخصیت‌ها و دیالوگ‌های برتر سال ۹۳ صورت گرفت که من هم جزوی از این نظرسنجی بودم. سئوال‌هایی که مدنظرِ نظرسنجی بوده، همان اول آمده و جواب‌ها در پِی‌اش. این لیستِ خوب را می‌توانید صفحه‌ی اول « آدم‌برفی‌ها » بخوانید ( اینجا ). هم سرگرمی‌ست و هم این‌که می‌توانید برای گذراندنِ تعطیلات، فیلم‌های خوبی برای دیدن انتخاب کنید، البته اگر مثل من نه می‌خواهید مسافرت بروید و نه اهل مهمانی رفتن و مهمانی دادن و مخصوصاً ماچ و بوسه‌ی عید هستید!

شما هم اگر دوست داشتید و دلتان خواست، می‌توانید اسمِ بهترین فیلم یا فیلم‌هایی که سال پیش دیده‌اید ( چه ایرانی، چه خارجی، فرقی نمی‌کند محصول چه سالی باشد و فرقی هم نمی‌کند آن فیلم را برای چندمین بار دیده‌اید )، بهترین دیالوگی که شنیده‌اید و یا جذاب‌ترین شخصیتِ سینمایی را برایم بنویسید و با بقیه به اشتراک بگذارید.

بعد از نظرسنجی هم نوبت می‌رسد به لیستی چریکی ( ! ) درباره‌ی فیلم‌های مهمِ خوب، مهمِ بد و مهجورِ خوبِ سال ۲۰۱۴ که این لیست را هم می‌توانید روی سایت « آدم‌برفی‌ها »، در ( اینجا )، بخوانید.

۵ دیدگاه به “نظرسنجیِ نود و سه به اضافه‌ی یک لیستِ مختصر و مفید!”

  1. سمانه گفت:

    بدون شک whiplash و boyhood عالی ترین بودند,,,لبه فردا,هتل بزرگ بوداپست و قاضی رو هم خیلی دوست داشتم.

  2. Mahdis.A گفت:

    ممکنه لیست فیلم ها رو مجددا قرار بدید ؟
    گویا لینک ها دچار مشکل شدن

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم