سایت بلکس‌آپ؛ دانلود فیلم و سریال به صورت رایگان

سایت بلکس‌آپ؛ دانلود فیلم و سریال به صورت رایگان

این روزها پیدا کردن سایتی برای دانلود فیلم‌ و سریال کار ساده‌ای‌ست؛ کافی ست کلمه‌ی «دانلود فیلم» را در گوگل سرچ کنید تا مثل نقل و نبات، اسم سایت در اختیارتان قرار بگیرد، که یعنی سایت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند، ‌فراوانند اما بحث کیفیت و ارائه‌ی خدمات خوب مطرح است. بلکسآپ، یکی از آن سایت‌های تر‌وتمیزی‌ست که به شما امکان دسترسی به انواع فیلم‌ها، از دانلود فیلم اکشن تا ملودرام و کمدی و غیره را می‌دهد. شما می‌توانید دانلود فیلم‌ جدید را رایگان و البته بدون محدودیت تجربه کنید. اما چرا به نظرم این سایت به مخاطبانش احترام می‌گذارد:

ویژگی‌های بلکس‌آپ

یک: مهم‌ترین نکته‌اش این است که blaxup بسیار تروتمیز است. با ورود به آن، احساس آشفتگی به شما دست نمی‌دهد. همه‌چیز خیلی شیک و قشنگ مقابل چشم‌های شما قرار می‌گیرد. اذیت‌تان نمی‌کند. توی ذوق نمی‌زند. در واقع محیطی کاربرپسند دارد که به‌راحتی شما را به سمت بخش‌های مختلف هدایت می‌کند. در همان اولین صفحه‌ی سایت، در ابتدا به بخش‌هایی مثل «بیوگرافی هنرمندان» که هر بار به معرفی یک هنرمند و آثارش می‌پردازد، «مطالب باکس‌آفیسی» که به آمار فروش فیلم‌ها نگاهی می‌اندازد و «اخبار سینما و تلویزیون» برمی‌خورید. در قسمت‌های پایین‌تر، دو بخش مجزای «دانلود سریال» و «دانلود فیلم» را خواهید دید که به‌راحتی و با کلیک روی فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان می‌توانید دانلودشان کنید.

دو: اطلاعات جانبی درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌هایی که قرار است دانلود کنید، بسیار پربار است. از خلاصه‌ی داستان، تا اطلاعات درباره‌ی بازیگران و کارگردان فیلم و تا تریلر و از همه مهم‌تر، گالری عکس‌ها که این مورد آخر در سایت‌های دانلود، نادر است. ندیده‌ام سایتی را که گالری عکس‌های فیلم را هم منتشر کند، آن‌هم با کیفیت خوب.

سه: اما بلکسآپ فقط هم قرار نیست فیلم و سریال در اختیار شما بگذارد. از مزیت‌های دیگرش این است که هم خبرها و تحلیل‌های جدید سینمای ایران و جهان را منتشر می‌کند و هم باکس‌آفیس سینمای جهان و لیست پرفروش‌ها را برای‌تان نمایش می‌دهد. با کلیک روی بخش «باکس‌آفیس» می‌توانید لیست فیلم‌های پرفروش را ببینید و البته روی‌شان کلیک کنید و اگر لینک دانلودشان وجود دارد، دانلود کنید.

چهار: مهم‌تر از همه این‌که شما برای ورود به سایت نیازی به فیلترشکن ندارید. چرا که این سایت به صورت قانونی فعالیت می‌کند و فیلتر نمی‌شود.

پنج: اما یکی از قابلیت‌های جالب سایت، در قسمت انتهایی صفحه‌ی اولش قرار دارد. در این قسمت، براساس ژانر فیلم و سریال، کشور سازنده و شبکه‌ی پخش سریال، می‌توانید فیلم‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال، وقتی در بخش «ژانر فیلم»، روی ژانر فیلم اکشن کلیک کنید، تمام فیلم‌های اکشن را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید دانلودشان کنید. یا اگر به دنبال فیلمی از یک کشور خاص هستید، می‌توانید با انتخاب «کشور سازنده»، اسامی تمام کشورهایی را که فیلم‌های‌شان در سایت موجود است، ببینید و با توجه به آن، با انتخاب یک کشور، تمام فیلم‌های مربوط به آن کشور را مشاهده کنید. قابلیتی جذاب که کارتان را در جستجوی فیلم‌ها خیلی راحت می‌کند.

شش: از امکانات خوب دیگر سایت که امکان مدیریت را برای‌تان فراهم می‌آورد، شبکه‌ی اجتماعی‌اش است. شما می‌توانید به‌راحتی و در کمتر از یکی‌دو دقیقه، در سایت عضو شوید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که موارد مختلفی را تحت کنترل خود درآورید. به عنوان مثال، اگر کامنتی پای پست‌های سایت می‌گذارید و هم‌چنین اگر از طرف سایت، پاسخی برای شما ارسال می‌شود، می‌توانید در این بخش ببینید. یا فیلم‌ها یا سریال‌های مورد علاقه‌تان را تنها با یک کلیک، به بخش علاقه‌مندی‌های‌تان اضافه کنید تا اگر در زمانی دیگر خواستید، آن را دانلود کنید. حتی در این پنل کاربری، لیستی از فیلم‌هایی که دانلود کرده‌اید هم وجود دارد که بسیار مفید خواهد بود. در این بخش حتی می‌توانید از آخرین بروزرسانی فیلم‌هایی که در لیست علاقه‌مندی‌های‌تان اضافه کرده‌اید، خبردار شوید و البته به شکل مستقیم و با ایجاد تیکت، با مسئولین سایت در تماس باشید و مشکلات احتمالی و یا نکته‌های دیگر را با آن‌ها در میان بگذارید و جواب بگیرید. از آن‌جایی که این پنل کاربری، به شکل یک شبکه‌ی اجتماعی‌ست، هم می‌توانید اعضای دیگر سایت را دنبال کنید و هم دیگران می‌توانند شما را دنبال کنند. به این شکل علاقه‌مندان فیلم و سریال با هم آشنا می‌شوند و از علایق هم سردرمی‌آورند.

خیلی از کامنت‌هایی که برای من می‌رسد در این‌باره است که «فلان فیلم را از کجا می‌توانم دانلود کنم؟» حالا جواب من به کاربران این است که «پیشنهاد می‌کنم سری به سایت بلکس‌آپ به آدرس http://blaxup.org بزنید.»

۳ دیدگاه به “سایت بلکس‌آپ؛ دانلود فیلم و سریال به صورت رایگان”

  1. محسن.ب گفت:

    فیلما تو این سایت سانسور شدس؟

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم