شماره‌ی ۵۸۱ مجله‌ی «فیلم»

شماره‌ی ۵۸۱ مجله‌ی «فیلم»

و در نهایت این هم شماره‌ی ۵۸۱ که به دلایلی دیرتر از موعد مقرر منتشر شد. به سنت هر سال، این شماره‌ی بعد از جشنواره، به گزارش‌های دوره‌ی سی‌ونهم می‌پردازد. من هم یک مطلب چهارصفحه‌ای نوشته‌ام با تیتر «پیچاندن کرونا». در این مطلب، ده سکانس مهم از ده فیلم جشنواره را مرور کرده‌ام بدون این که به کیفیت فیلم‌ها کاری داشته باشم. خلاصه هر فیلم بدی، یک لحظه، نما یا حتی سکانس خوب دارد که بتوان چیزی از آن آموخت.

در بخش نظرسنجی هم من «ترین»های خودم را انتخاب کرده‌ام، بدون درنظر گرفتن حواشی و حرف‌وحدیث‌ها!

در بخش «سینمای جهان» هم یادداشتی دو صفحه‌ای نوشته‌ام بر یک فیلم درجه‌یک کره‌ای با نام وقت شکار (یون سانگ هیون). امیدوارم فیلم را ببینید و بعد هم اگر حوصله داشتید، یادداشتم را بخوانید.

این هم از این شماره … تا ببینیم در آینده چه اتفاق‌هایی انتظارمان را می‌کشند. راستش این روزها، مجبورم به پرسش‌هایی تکراری جواب بدهم. پرسش‌هایی درباره‌ی شایعه‌هایی که پیرامون مجله شکل گرفته است. طبعاً نمی‌توانم جواب قاطعی به این پرسش‌ها بدهم. می‌دانم شنیدن حرف‌های نامشخص و پادرهوا، دوست‌داران مجله را اذیت خواهد کرد، اما باور کنید فعلاً مجبوریم سکوت کنیم تا نتیجه‌ی نهایی مشخص شود. می‌دانم که دوست‌داران «واقعی» مجله‌ی «فیلم»، به شایعه‌ها توجهی نمی‌کنند و بر سر عهد و پیمان‌شان پایدارند. این را مطمئن باشید که روح مجله‌ی «فیلم» هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت، حالا با هر نام و نشانی … ممنون از این‌که کمی صبر می‌کنید.

۸ دیدگاه به “شماره‌ی ۵۸۱ مجله‌ی «فیلم»”

  1. کامشین گفت:

    من یکی از وفادارترین خواننده های مجله هستم اما پیش خودمان بماند که حتی همین خواننده وفادار در دو سال گذشته به زور مجله را می خرید.
    کاش کسی پیدا می شد و از خوانندگانی مثل من دلیل بی وفایی شان را می پرسید.

  2. کامشین گفت:

    عارضم به حضورتون که سعی دارم تحت عنوان یک مقاله این مطلب را بنویسم و با شما به اشتراک بگذارم. ممنونم که حداقل شما مشتاق دانستن این نکته هستید.

  3. کامشین گفت:

    سلام مجدد
    من در وبلاگم شرح مختصری از مطلبی را که می خواهم بنویسم گذاشتم. خوش حال می شوم که آن را مطالعه کنید.
    رمز نوشته هست Anne Boleyn با رعایت فاصله و حروف کوچک و بزرگ
    لطفا بعد ازمطالعه این کامنت آن را حذف کنید. ممنونم

    • damoon گفت:

      سلام. من نفهمیدم چجوری باید نوشته‌ی شما رو خوند. رمز و این چیزا می‌خواد ظاهراً ! ممنون می‌شم خودِ نوشته رو برام بفرستین، جداگانه.

  4. کامشین گفت:

    باشه براتون می فرستم اما مگر رمز را همین جا ننوشته ام؟ کامنت کامل نرسیده یا شما فقط خط اول را خوانده اید؟

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم