شماره‌ی ۲ مجله‌ی «فیلم امروز»

شماره‌ی ۲ مجله‌ی «فیلم امروز»

دومین شماره‌ی «فیلم امروز» منتشر شد. اتفاق‌های عجیب چند ماه گذشته را فراموش کرده‌ایم. اتفاق‌هایی که بخشی‌شان‌ را خبر دارید و بخشی را هم پیش خودمان نگه می‌داریم. گذشته‌ها گذشته و ما حالا راه جدید و سخت و در عین حال جذابی پیش رو داریم که می‌خواهیم با شما خوانندگان آغازش کنیم. قرار این است که انرژی سرشار ما را در بین ورق‌های مجله حس کنید. با انرژی دو برابر «فیلم امروز» را آغاز کردیم و می‌خواهیم آن را به شما منتقل کنیم. طبعاً ایرادها و مشکلاتی هم وجود دارد که منتظر شنیدن‌شان هستیم. این یک رابطه‌ی دوطرفه است که می‌خواهیم برقرار بماند.

من در این شماره دو مطلب نوشته‌ام. یکی یادداشتی بر فیلمی از سینمای کره‌ی جنوبی به نام چه اتفاقی برای آقای چا افتاد؟ (کیم دونگ کیو) که فیلمی دیده‌نشده اما بسیار جذاب است. و مطلب دوم هم یادداشتی‌ست که روی یک فیلم ایرانی نوشته‌ام: جنون (کامران قدکچیان). فیلمی در ژانر ترسناک که اگر بخواهیم با ترسناک‌های این سال‌های سینمای ایران مقایسه‌اش کنیم، فیلم کم‌وبیش قابل دفاعی‌ست. سعی کرده‌ام به جوانب مختلفش نگاه بیندازم و مخاطب را تشویق کنم که تماشایش کند.

در نهایت این‌که فیلم ببینید و «فیلم امروز» را همین امروز بخرید و مطالب من و دوستان را هم اگر فرصت داشتید بخوانید. ضرر ندارد.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم