شماره‌ی ۵ مجله‌ «فیلم امروز»

شماره‌ی ۵ مجله‌ «فیلم امروز»

پنجمین شماره هم با یک غافلگیری اساسی از راه رسید. به مناسبت روز ملی سینما، این را شماره را با یک پرونده‌ی پروپیمان آغاز کرده‌ایم درباره‌ی پایان و پایان‌بندی در سینمای ایران. بعد از کلی مطلب درباره‌ی انواع پایان‌بندی در فیلم‌های ایرانی، یک نظرسنجی هم راه انداختیم که بیش از پنجاه نویسنده و منتقد در آن شرکت کرده‌اند و به پایان‌بندی‌های مورد علاقه‌ی خودشان پرداخته‌اند. در این پرونده، من مطلبی نوشته‌ام درباره‌ی بدترین پایان‌بندی‌های تاریخ سینمای ایران بلکه حتی جهان! در این مطلب سعی کرده‌ام به چند پایان‌بندی «مفرح» از سینمای ایران بپردازم. امیدوارم از خواندنش لذت ببرید.

مطلب دوم من هم در بخش سینمای جهان منتشر شده است که به یکی از فیلم‌های جدید پساکرونایی سینمای ترکیه پرداخته‌ام؛ پیدات کردم. فیلمی کم‌هزینه از کارگردان مهم سینمای ترکیه، رها اردم، که در دوران کرونا و با سر هم کردن ویدیوهایی که خودِ بازیگران از خودشان ضبط کرده بودند، ساخته شده است. توضیحات لازم را در متن داده‌ام.

در نهایت این‌که فیلم ببینید و «فیلم امروز» را همین امروز بخرید و مطالب من و دوستان را هم اگر فرصت داشتید بخوانید. ضرر ندارد.

.

 

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم