شماره‌ی ۲۱ مجله‌ی «فیلم امروز»

شماره‌ی ۲۱ مجله‌ی «فیلم امروز»

یادداشتی که در این شماره از من منتشر شده، دو ماه پیش نوشته بودم اما طی این مدت، چنان که افتد و دانی، ترجیح دادم نوشته‌ای در مجله نداشته باشم. حالا در شماره‌ی ۲۱ «فیلم امروز» یادداشتم بر فیلم عجیب و غریب آنفولانزای پتروف (کریل سربرنیکوف) منتشر شده است که دو ماه آن را گوشه‌ای نگه داشتم و معرفی‌اش نکردم. یکی از مالیخولیایی‌ترین فیلم‌هایی که در عمرم دیده‌ام و البته یکی از بهترین‌هایش. تماشای این فیلم غریب را بهتان توصیه می‌کنم و بعد اگر حالی باقی بود، شاید خواندن یادداشتم، بخشی از معماهای این اثر فوق‌العاده از روسیه را باز کند.

.

۴ دیدگاه به “شماره‌ی ۲۱ مجله‌ی «فیلم امروز»”

  1. 小津安二郎 گفت:

    چه فیلم عجیب و غریبی.

  2. میثم گفت:

    سلام دامون عزیز
    چند سالیه که روال اینجوره برام که هروقت نمیدونم چه فیلمی ببینم یا ترس از تلف شدن وقتم بخاطر تماشای یک فیلم بد رو دارم و حتی زمانهایی که ته دلم میخوام فیلم ببینم ولی حسش نیست میام گوگل سرچ میکنم سینمای خانگی من.اولا شدید و عجیب حس فیلم دیدن بهم دست میده ثانیا تا بحال پشیمون نشدم از دیدن فیلمایی که شما دوس داشتی و معرفی کردی و دربارش نوشتی.قبلا هم گفتم خیلی از فیلمای خوبی که تو زندگیم دیدمو اینجا شناختم و دربارش خوندم و…شاید اگه نوشته هات نبود منم خیلیاشونو ندیده بودم.
    میخواستم فقط بگم که الان میخوام فیلمو ببینم و مطمئنم لذت میبرم چون شما تایید کردی و دوسش داشتی(که اینهمه طولانی شد.متاسفانه دستم به کم نوشتن نمیره.پرحرفم. شرمنده) چون حس میکنم سلیقم به شما نزدیکه.از رو تجربه چندین سال فیلم دیدن و خوندن مطالبت اینو فهمیدم.خلاصه همه پرحرفیام میشه مرسی که هستی!!❤👌

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم