بخشی از کتاب « یک هفته در فرودگاه » اثر آلن دوباتن

ممکن است بهترین قسمت زندگی حرفه‌ای‌مان را صرف نشان دادن اقتدار و سرسختی کرده باشیم اما همه‌مان نهایتاً موجوداتی هستیم با شکنندگی و آسیب‌پذیری‌یی مخوف. از میلیون‌ها آدمی که در بین‌شان زندگی می‌کنیم و بیشترشان را به رسم عادت نادیده می‌گیریم و بیشترشان به رسم عادت نادیده‌مان می‌گیرند، همیشه دو سه تایی هستند که توانایی شاد شدن‌مان را گروگان می‌گیرند، که از روی بوی‌شان می‌شناسیم‌شان که حاضریم بمیریم اما بدون آن‌ها زندگی نکنیم.

 

توضیح: املای کلمات، فاصله گذاری ها، علائم و به طور کلی، ساختار نوشتاری این متن، عیناً از روی متن کتاب پیاده شده، بدون دخل و تصرف.

 

پی‌نوشت: این بخش آخرِ گزیده‌هایی از این کتاب فوق‌العاده بود. پیشنهادم خریدن و خواندنش است. پیشنهادِ بزرگترم خریدن و خواندن همه‌ی کتاب‌های این مردِ رند و ظریف است.

۲ دیدگاه به “بخشی از کتاب « یک هفته در فرودگاه » اثر آلن دوباتن”

  1. ماکان گفت:

    سلام جناب دامون، احیانا جنابعالی سایت یا مرجعی جهت خرید قانونی نسخه دیجیتالی و ترجیحا فرمت ePub کتابها برای استفاده در تبلت و کتابخوان‌های دیجیتالی می‌شناسید؟ من چندین نرم‌افزار معروف نظیر طاقچه، فیدیبو، کتابرا و موارد مشابه را امتحان کردم ولی همگی کمبودهای شدیدی در منابع حتی برای انتشارات معروف مثل چشمه، جیحون، کاروان، ققنوس، قطره، ثالث، نی، سوره، مروارید، تندیس، نیلوفر و غیره داشتند.

    • damoon گفت:

      سلام.
      متأسفانه در این زمینه کمکی از دستم برنمی آید. هیچ وقت با کتاب های دیجیتالی ارتباط خوبی نداشته ام. تا کاغذ را میان دستانم حس نکنم، نمی توانم بخوانم.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم