شماره‌ی ۶ مجله «فیلم امروز»

شماره‌ی ۶ مجله «فیلم امروز»

این هم شماره‌ی جدید «فیلم امروز» با دو پرونده‌ی اساسی جذاب، یکی درباره‌ی سینمای کیانوش عیاری و دیگری درباره‌ی فیلم کوتاه پرسروصدای زالو که مدتی پیش، بهمن کیارستمی آن را در فضای مجازی منتشر کرد. البته این دو پرونده، تنها بخشی از محتویات پروپیمان این شماره هستند.

در این شماره، سه مطلب دارم؛ اولی یادداشتی‌ست درباره‌ی فتحعلی اویسی، مردی که بسیار دوستش می‌داشتم. در این نوشته سعی کرده‌ام مکنونات قلبی‌ام درباره‌ی این هنرمند فقید را افشا کنم. یادداشت دوم، در صفحه‌ای‌ست که شاید زین پس در هر شماره بخش ثابت مجله شود: «بازیگری». در این صفحه سعی خواهیم کرد، هر بار به یک یا دو بازیگر جدید و قدیم بپردازیم. برای شروع، درباره‌ی نرسی کرکیا نوشته‌ام؛ بازیگری قدیمی که گوشه‌ای از تاریخ سینمای ایران است. در این نوشته، سعی کرده‌ام به خصوصیات اخلاقی نرسی کرکیا، نقش‌هایی که بازی کرده و جزییات دیگر بپردازم. مطلب سوم من هم یادداشتی‌ست درباره‌ی فیلمی جدید از سینمای کره‌ی جنوبی با نام اولین موکل من (جانگ کئو ـ سونگ)؛ فیلمی تلخ و تأثیرگذار. باید دید.

در نهایت این‌که فیلم ببینید و «فیلم امروز» را همین امروز بخرید و مطالب من و دوستان را هم اگر فرصت داشتید بخوانید. ضرر ندارد.

.

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم