قاب روز – یازده

قاب روز – یازده

درباره‌ی یکی از بی‌رحمانه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما صحبت می‌کنیم. یکی از آن فیلم‌هایی که ذره‌ذره به زیر پوست مخاطبش نفوذ می‌کند، همچنان که اطرافیان ترسناک رزماری طفلکی در او نفوذ می‌کنند. دراین عکس جالب، در حالی که عالی‌جناب پولانسکی گوشه‌ای نشسته و مشغول کاری‌ست، میا فاروی ریزه‌میزه به شکلی روی صندلی قرار گرفته که انگار در همین لحظه در فکر بلایی‌ست که قرار است سرش بیاورند. پولانسکی و دیگران آن طرف نقشه می‌کشند و میا فاروی شیرین، این طرف در فکر فرو رفته است. درست عین همان اتفاقی که در فیلم هم سرش می‌آید و او تک‌وتنها ناچار است با موجودات عجیبی روبه‌رو شود. حس و حال این عکس عیناً همانی‌ست که در فیلم می‌گذرد و میا فارو/رزماری، بازنده‌ی اصلی ماجراست.

یک دیدگاه به “قاب روز – یازده”

  1. اتان هاوک گفت:

    فیلم شاهکار…
    بی نظیر

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینمای خانگی من – نقد و بررسی فیلم